wtorek, 29 stycznia 2013

No cześć .!

Hejka .!

Szczerze mówiąc to ja sama nigdy nie czytam tych powitań u innych blogerów, ale sama go pisze. No więc tak, ten blog to będzie kolejne (bo są już ich tysiące) opowiadanie z One Direction. Jestem ich fanką, ale taką w miarę normalną. Na wstępie już mówie, że chłopcy pojawią sie dosyc późno, podejrzewac, że około rozdzialu 6, może 7. Ewentualnie (pewne na 100% to nie jest), że wstawie od czasu do czasu jakiś one-shot. Jeśli chodzi o mój wygląd itp., to na zdj z profilu jestem ja. Może kiedyś dodam jakieś ciekawostki o sb, ale to kiedyś. Ogółem to mam nadzieje, że te osoby, które będą to czytały (o ile sie takie znajdą) to im sie to spodoba. Większość blogerów błaga ludzi o pozostawienie komentarza. Mi na tym specjalnie nie zależy, robię ten blog raczej dla sienie, niż dla innych. Ale nie obraże sie za jakis komentarz, nieważne, czy krytyczny, czy dobry, dobrze, że wgl jest. Jeśli sa jakieś pytania to w komentarzach, chyba, że takie bardziej ''osobiste'' to wtedy wpadajcie na mojego aska: http://ask.fm/KamilkaCzuj . To narazie tyle. myśle, że rozdział 1 pojawi się około czwartku... To zapraszam do czytania .!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz