sobota, 25 stycznia 2014

Liebster Award

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Zostałam nominowana przez Crazy Mofos, która piszę opowiadanie: Die Young. Osobiście nie czytałam tego, ale możecie to zrobić za mnie i przekazać mi wasze wrażenia. Może kiedyś się za to wezmę. Bardzo, bardzo dziękuję za nominację.

Odpowiedzi:
Ile masz lat?
Pierwszego stycznia skończyłam 14 lat (ooo nie, jestem taka stara!).
Twój ulubiony kolor?
Ymm... Trudne pytanie. Myślę, że może coś z fioletów. Fiołkowy? Choć ostatnio jestem za ciemnymi kolorami jak: grafitowy, granatowy.
Co lubisz robić w wolnym czasie?
Oczywiście pisać i to jest moje ukochane zajęcie, kiedy jestem smutna, zła lub szczęśliwa po prostu to wszystko przelewam na kartki i choć większość moich prac leży bezpiecznie w mojej szafce (zazwyczaj są to te najlepsze) jestem z nich bardzo dumna. Uwielbiam plastykę. Dużo maluję. Potrafię też filcować i lepić z gliny, a dziś zajęłam się decoupage. Cały czas śpiewam i kocham fotografię.
Jaki masz styl?
Jeśli chodzi o ciuchy to to jest totalna mieszanka wszystkiego. Jednego dnia chodzę w sukience, żeby drugiego nałożyć bluzę. Jednak najczęściej wypada na rurki i koszulkę z napisem.
Jeśli chodzi o styl pisania, to dramaty i romanse idą mi najlepiej, choć całkiem nieźle czuję się w komedii. Stawiam dużą wagę na opisy uczuć i lubię rozwlekać całą sytuację, choć to nie zawsze wychodzi mi na dobre.
Twój idol?
Muzyka: One Direction.
Choć oprócz nich prawie wcale nie słucham popu, uwielbiam też My Chemical Romance i Eda Sheerana. Czasami słucham Fit for Rivals i The Analogs. Podśpiewuję piosenki Karcera.
Filmy: Jennifer Lawrence.
Kocham tą dziewczynę za to, że jest sobą. Jest naturalna i nie udaje nikogo innego. Bardzo spontaniczna i nie przejmuje się, że czegoś ''nie wypada'' robić.
Książki: czytam wszystko.
W wakacje zawsze czytam dużo Ewy Nowak, ponieważ to są lekkie, miłe lektury na podróż pociągiem, a w ciągu roku szkolnego zaczytuję się w Paulo Coellho. Lubię też Nicholasa Spraksa. Czasem sięgam po Poświatowską i Musierowicz.
Dodatkowo powiem, że jednym z moich autorytetów jest Demi Lovato. Ona bardzo dużo przeszła, a wciąż się nie poddaję. Codziennie czytam jedną część jej książki przypadającą na dany dzień. Mówię o ''Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku''.
Czy uprawiasz jakiś sport?
Lenistwo i żarcie.
Ulubiona piosenka?
Myślę, że Can't Fight  the Moonlight - Lean Rimmes, jednak kocham Teenagers - My Chemical Romance, Never Gonna be alone - Nickelback, oraz I need a hero - Bonnie Tyler, choć wolę wersję z Shreka2.
Tytuł ostatnio przeczytanej książki?
Opowieść Wigilijna - Carola Dickensa, teraz męczę się z Krzyżakami - Sienkiewicza, a w kolejce stoi Skąpiec - Molirea, a kiedy wreszcie skończę z tymi lekturami szkolnymi przeczytam Ostatnią Piosenkę - Nicholasa Sparksa. No i jestem zakochana w Harrym Poterze i Igrzyskach Śmierci, niezależnie od tego jak bardzo popularne to jest.
Masz jakiś zwierzę?
Psa, królika, rybki i brata.
Czemu założyłaś bloga?
Moja przyjaciółka i koleżanka założyły, a ja postanowiłam też spróbować. One już przestały pisać, tylko ja wytrwałam.  
Czy pisanie opowiadania sprawia ci przyjemność?
Już nie. To było moje pierwsze podejście jako ''pisarka'' i  to opowiadanie jest według mnie stereotypowe, nie podoba mi się. To wszystko jest okropnie rozwleczone i się ciągnie jak nie wiem, a zanim dojdę do tej części, którą już mam ułożoną cudownie w głowie zajmie mi to sto lat.

Okeej, nie mam czego nominować, ponieważ to co czytam ma dużo obserwatorów, ale znam parę blogów z mniejszą ilością, więc zajmę się nimi:
1) http://wszystko-jest-idealne.blogspot.com
2) http://jedna-chwila-zmienila-wszystko.blogspot.com
3) http://nie-zakochaj-sie-we-mnie.blogspot.com
4) http://truly-toxic.blogspot.com
5) http://andihopeyouaretheone.blogspot.com
6)  http://imaginyozonedirectionmxxm.blogspot.com
Tak, wiem, że to o 5 za mało, ale nie znam nic więcej.

Pytania:
1) Często się uśmiechasz?
2) Ulubiony cytat?
3) Jaka jest twoja pasja?
4) Kim jest dla ciebie Artysta?
5) Jakim jesteś typem człowieka?
6) Masz jakiś sen, który powtarza się w kółko, lubisz go?
7) Mówisz głośno o swoich uczuciach?
 8) Ulubiona książka?
9) Masz kogoś, komu bezgranicznie ufasz?
10) Za kogo oddałabyś życie?
11) Piosenka, którą możesz puszczać w kółko?

Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację.
Rozdział pojawi się w niedzielę, między 22, a 23.  
Nie pytajcie się mnie, co się stało z czcionką, nie mam pojęcia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz